2013-03-14 Välkommen till ett inspirerande seminarium om SMP Meetings - Best Business Solution 2012

Deltar du i möten där informationen som kommuniceras är för känslig för att kunna delas digitalt via e-post eller andra webbtjänster? Hantering av sekretessbelagda dokument i samband med möten kräver ofta pappersutskrifter och en hel del administration.

SMP Meetings är verktyget för dig som vill effektivisera arbetet och kunna dela information digitalt utan att behöva tänka på säkerhetsrisker.

Systemet innefattar en klientapplikation för iPad där möten och dokument presenteras och en desktopapplikation för att administrera möten och användare.

För att informationen inte ska hamna i fel händer är säkerhetsnivån extremt hög. Applikationen är skyddad via inloggning, pinkod och kryptering av både data och trafik som gör att all information ni delar aldrig lämnar ert företag i läsbart skick.

Din iPad i företaget

Apples produkter berör givetvis IT, och hur ni idag väljer att hantera er IT. Men effekten av surfplattan iPad berör mer än så, den påverkar hela organisationen och utmanar till nytänkande för både er själv och era kunder. Om man vill. Vi förklarar varför.

•    Hur kan iPad förbättra och förändra er verksamhet – var finns affärsnyttan?
•    Hur driftsätter och administrerar man iPad inom företaget?
•    Vi berättar om iPadlösningar från befintliga kunder.

Datum:
    2013-03-14

Välj tid: 07.30-08.45, då bjuder vi på frukost eller 12.00-13.15, då bjuder vi på lunch

Plats:    KullanderJansson, Fridhemstorget, Malmö

Missa inte detta tillfälle att mingla med dina kollegor i branschen över god mat & dryck!
!!

Anmälan sker här!

Mattias Zaunders, Sigma

Telefon: 0766-488 513 eller