2013-05-24 Agil teknisk dokumentation, Linköping

Sigma Kudos bjuder in dig till ett frukostseminarium fredag 24:e maj om hur man kombinerar agil utveckling med effektiv produktion av teknisk information.

Du kommer att lära dig både om de mest effektiva sätten för att producera teknisk information i en agil produktutvecklingsmiljö och om fallgropar. Seminariet hålls på svenska av Stephan Quist. Stephan har många års erfarenhet från teknikinformationsbranschen och agil utveckling.

Seminariet hålls på Scandic City i Linköping, från 08:00 till 09:00. Frukost serveras från 07:30. Gratis parkering finns utanför hotellet.

Anmäl dig senast fredag 17:e maj genom att skicka ett e-mejl till mari-ann.gripmark@sigmakudos.com.

För mer information, se https://www.sigmakudos.com/what-weve-done/news/agile-technical-documentation-seminar-link-ping.

Sigma Kudos är ett världsledande företag inom informationslogistik och informationsproduktion. Våra kunder är globalt verksamma företag inom bland annat telekommunikation, bilindustrin och mjukvaruutveckling. Sigmas affärsområde informationslogistik har mer än 600 anställda över hela världen.

Taggar: