Den 31 mars släcker vi ljuset

Som tidigare år kommer Sigma att delta i Earth Hour 2012, världens största enskilda kampanj för planeten. Ljuset i våra kontorsbyggnader kommer att släckas en timme från 20:30 den 31 mars, för att visa vårt engagemang för en bättre framtid för vår planet.

Earth Hour är världen största klimatmanifestation, och 2011 deltog 135 länder som visade sitt engagemangt genom att säcka ljuset under en timmes tid.

Earth Hour har dock alltid handlat om mer än att släcka ljuset. I år bjuder man därför in alla att utmana varandra till olika miljöhandlingar. Läs mer här: http://www.wwf.se/vrt-arbete/klimat/earth-hour/1415461-earth-hour-2012

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se