Sigma bjuder in till frukostseminarium

Tillsammans med vår partner ReQtest arrangerar vi ett intressant frukostseminarium, med fokus på krav- & testverktyget ReQtest. Välkommen till Norrköping den 7 mars.

Ulf Eriksson, produktägare på ReQtest, visar hur man hanterar krav, testfall och felrapporter i ReQtest och hur man enkelt tillämpar verktyget i sitt projekt.

Seminariet ger dig en introduktion till hur man kommer igång med ReQtest och dess olika funktioner för att administrera och följa upp krav- & testarbetet.

Datum: 7 mars
Plats: ProNovahuset, St. Persgatan 19, Norrköping.
Tider: Frukost serveras 07.30-08.00, seminariet pågår 08.00-09.00

Seminariet är kostnadsfritt och anmälan görs till:
sales@reqtest.com
Begränsat antal platser.

Välkommen hälsar
Dennis Nordvall, Affärsansvarig Sigma - Östergötland
Per Eriksson, Nordenansvarig ReQtest

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se