Sigma deltar med experter på konferensen FUTURE RETAIL 2013

Framtidens smarta handel där butiker samverkar med digitala, mobila och sociala kanaler för ökad och mer effektiv försäljning ställer nya krav

Allt mer intensiv konkurrens väntar detaljhandeln när allt fler nya aktörer och försäljningssätt äntrar den svenska marknaden. Hur kan du säkra din marknadsandel på en marknad där konkurrensen ökar i en hög hastighet? Konferensen FUTURE RETAIL 2013 belyser olika möjligheter att öka försäljning och kundlojalitet genom att på smarta sätt kombinera traditionell butikförsäljning med digitala, mobila och sociala kanaler. Keynote talare från USA och England och praktikfall redovisas från kända svenska företag.

Sigma deltar i konferensen som experter. Den 17/4 12.00 informerar Henrik Skinstad, affärsutvecklare på Sigma, om vad som är nästa steg när det gäller mobila betalningar och hur de förbättrar och förenklare kundupplevelsen.

Sigma kombinerar kompetens inom PIM (Product Information Management), e-handel, kundlojalitet och mobilitet.

För mer information, kontakta:

Henrik Skinstad
henrik.skinstad@sigma.se

Tel. +46 733 207 343

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se

Taggar: