Sigma etablerar sig i Polen

Sigma har startat ett dotterbolag i Warszawa inriktat på konsultverksamhet inom telekom-området. Konstantin Caliacmanis, ansvarig för Sigmas utlandsetableringar, lyfter fram följande motiv:

Polen är en mycket intressant och växande marknad i vårt närområde. Vi kommer att sälja våra tjänster såväl i Polen som i internationella projekt. Här finns också tillgång till mycket kvalificerade akademiker, vilket gör att vi kan tillföra ytterligare resurser inom telekom-området. För ytterligare information, kontakta: Sigma Konstantin Caliacmanis Ansvarig för Sigmas utlandsetableringar Tel +30-1-625 17 55 Mobiltel 0704-24 99 10 Sigma Poland Thomasz Krawczynski, VD Tel +48-22-651 70 69, fax +48-22-642 84 15 Besöksadress: Kubickiego 17 m.2, 02-954 Warszawa