Sigma öppnar nytt kontor i Borås

Sigma har som målsättning att vara det stora konsultbolaget med lokal förankring, därför att vi inser vikten av att kunna ge näringslivet och organisationer stöd enligt de lokala förutsättningar som råder.

Sigmas dotterbolag Sigma nBiT startar därför ett kontor i Borås, där tre av våra specialområden kommer att finnas representerade redan från start, elektronisk handel, systemutveckling och systemförvaltning. Inom dessa områden tillhör Sigma nBiT AB de ledande i landet. Valet av Borås anser vi självklart, när kommunstyrelsen uttalat Borås som IT-kommun, samt med den företagsstruktur som finns i regionen. Invigning kommer att ske den 26 mars och den förrättas av kommunstyrelsens ordförande Roland Andersson. Adress: Österlånggatan 40, Borås. Portarna öppnas kl 16.00. För ytterligare information, kontakta: Tore Andersson, Sigma nBiT, Borås, tel 033-13 00 09 Göte Berntsson, Sigma nBiT, Göteborg, tel 031-15 09 90