Sigma utvald lanseringspartner för nya Office 365

Den 27:e februari lanserar Microsoft nya Office 365 och Sigma är utvald lanseringspartner. Lanseringskampanjen för nya Office kommer att pågå hela våren.

Med nya Office 365 så får du ett komplett Office. Varje medarbetare kan dra nytta av en full Office-klient på fem PC- eller Mac-enheter för att kunna vara produktiv överallt. Självklart synkas alla filer som sparas mellan enheterna automatiskt så att du kan fortsätta där du slutade, oberoende av  enhet. Med nya Office 365 har du alltid kontoret med dig, där du är!

Den 25:e april vill vi på Sigma bjuda in dig till ett lanseringsevent för att tillsammans med Microsoft berätta om alla spännande nyheter i Office 365. Vi har också möjligheten att få lyssna till ett praktikfall då fastighetsbolaget Uppsalahem berättar om sin lyckade övergång och migrering till Office 365.

Klicka på länken för att komma till inbjudan. http://www.sigma.se/Events/Office-365---Hela-ditt-kontor-dar-du-ar/

Sigma kan erbjuda tjänsterna Office 365 Startup och Office 365 Migration Services.Office 365 Startup är en workshop och en förstudie för att bl a gå igenom kunders förutsättningar och ta fram förslag till en roadmap för att införa Office 365.Office 365 Migration Services är våra beprövade införandetjänster för Office 365. Bl a hur du migrerar från Notes, FirstClass eller Groupwise.

Sigma är en långsiktig affärspartner där informationsteknologi gör skillnad. Vi är en global aktör med Norden som utgångspunkt. Vi levererar de smartaste lösningarna utifrån kundernas affärsnytta.Sigma är noterat på Stockholmsbörsen och har cirka 1500 medarbetare i åtta länder. www.sigma.se

Taggar: