Value by Sigma tecknar förvaltningsavtal avseende Lawson M3 med Pfizer Health AB

Value by Sigma, Sigmas varumärke inom affärssystem, tar en prestigeorder inom läkemedelsindustrin. Ordern omfattar ett förvaltningsavtal för Pfizers Svenska verksamhet avseende förvaltning av Lawson M3 (Movex) och har en löptid på tre år.

- Detta är en viktig order för vårt erbjudande inom systemförvalting. Med de höga krav som finns inom läkemedelsbranschen får vi nu ett kvitto på vår kunskap och vårt koncept vilket gör oss både stolta och ödmjukan säger Anders Thern, ansvarig för Value by Sigmas M3 verksamhet.

- Vi känner stort förtroende för Value och deras kompetens, vi ser fram emot samarbetet med vår avdelning för IT-förvaltning säger Christer Killgren, Inköpschef på Pfizer Health AB.

Inom Value utvecklar och förbättrar vi våra kunders affärsprocesser genom kvalificerade konsultinsatser och verksamhetsanpassade lösningar, vilka sedan appliceras i kundens affärssystem. Value by Sigma har dokumenterade kunskaper om verksamhet, applikationer, teknik och kan ge kunderna långsiktigt stöd. www.value.se

För ytterligare information kontakta:
Anders Thern, Value by Sigma. Telefon: 0703 79 14 06