Silverforsen Årsstämma

Dessutom ska vi ha en liten workshop för att diskutera parkens framtid och vilken verksamhet vi ska bedriva.
Ska vi expandera med året-runt-verksamhet?

Andelsföreningen Folkets Park Kävlinge UPA kallar andelsägare till årsstämma Onsdagen den 14 mars kl. 19.00 Kävlinge Värdshus.
Vi behandlar verksamhetsberättelse 2011 och förättar val.
Komplett dagordning kan beställas via mail på parken@silverforsen.se
Vi bjuder på fika och en garanterat trevlig kväll!
Det finns möjligheter att bli andelsägare/medlem genom att betala in 300kr/andel till bankgiro5120-8833, ange namn, adress o telnr så kontaktar vi dig.

Kolla gärna in vår hemsida med de senaste bokningarna!
www.silverforsen.se
Kontakt: Christer Eklund, 070-5253630

Ordförande Silverforsen Folkets Park Kävlinge
mail: parken@silverforsen.se
tel. 070-5253630
www.silverforsen.se

Taggar:

Om oss

Välkommen till Silverforsen Folkets Park i Kävlinge! I vår Folkets Park driver vi en förening med idén att vara en plats för rekreation, vila och nöjen, musik, dans, teater och många familje-högtider. Vi bjuder gärna till fler aktiviteter tillsammans med människor runt omkring oss. Därför uppmanar vi föreningar och vänner att göra fler aktiviteter i parken. Har du önskemål eller ideér hur vi ska göra, så är du välkommen att höra av dig. Kaffepannan är alltid på! Välkomna!Kontaktweb: www.silverforsen.se Mail: parken@silverforsen.se Tel: 070-5253630 Vi hyr ut vår paviljong med 135kvm dansgolv för evenemang, arrangemang och spelningar. Vi hyr ut en korvförsäljningsvagn och fem tält på 8x5m(40pers), två toaletter, och artistloge. Sommarrevy, teater, buskis eller grilla mat och fiska i vår gröna park lockar tusentals besökande varje år. Vi är en ideell demokratisk ekonomisk förening. Kolla in årets program på www.silverforsen.se! Välkomna!