Vinnarna av idétävlingen Rötterna i Rinkeby

Lördagen den 16 juni presenterar SISAB bidrag ur idétävlingen Rötterna i Rinkeby på Politikerveckan i Järva. På programmet står ett inspirerande föredrag om attraktivitet, kvalité och samverkan i Rinkeby för våra barn och unga.

I Rinkeby finns en stor utvecklingspotential med dess många skollokaler. På scen presenterar SISAB:s arkitekt Anni Björkskog några av förslagen till idétävlingen och vinnarna presenterar sina bidrag.

Tid: kl 16 till 17

Plats: Politikerveckan i Järva, Spånga IP, Seminariescen 1

Läs mer om vinnarna av Rötterna i Rinkeby: https://sisab.se/sv/om-sisab/nyheter/2018/skolan-mitt-i-byn-vann-rinkebytavling/

Inledning
Anni Björkskog, Arkitekt SAR/MSA

Presentation vinnarna
Anni Björkskog + vinnarna/förslagsställarna på scen

(Okidoki arkitekter +Warm in the winter, Andrén Fogelström + LAND och ÅWL arkitekter)

Presentation
Av bidragen från första, andra och tredje pristagarna

Frågestund
Vinnare/Förslagsställare svarar på frågor från åhörare

Avslutning
Anni Björkskog

Träffa SISAB
SISAB är på plats i utställartält på Spånga IP mellan kl 15.30-20. Kom förbi och prata med oss om skola och utbildningsmiljöer.

Jacob Landin
Kommunikationchef