Ändring av datum för årsstämma i Sivers IMA

Styrelsen för Sivers IMA Holding AB har beslutat att ändra datum för årsstämma avseende räkenskapsåret 2016 från den 9 maj 2017 till den 30 maj 2017.

Publicering av årsredovisning kommer att ske senast tre veckor innan årsstämman.

Vänligen kontakta
Anders Storm, VD
anders.storm@siversima.com

SIVERS IMA är en ledande Europeisk leverantör av produkter baserade på mikro- och millimetervågsteknik. Företaget är internationellt erkänt som en stabil högkvalitetsleverantör. Huvudkontoret ligger i Kista utanför Stockholm. SIVERS IMA har under lång tid utvecklat och levererat systemkomponenter som bl.a. används till radiolänkar inom mobil kommunikation, radarsensorer och testutrustningar. Sivers IMA Holding AB är listat på AktieTorget under kortnamnet SIVE. För mer information:   http://siversima.com . .