Sivers IMA bjuder in till investerarträffar

Med anledning av den förestående företrädesemissionen bjuder Sivers IMA Holding AB in till investerarträffar.

VD Anders Storm kommer till Erik Penser Bank för att presentera bolaget och berätta mer om förvärvet av CST Global, den aktuella företrädesemissionen och bolagets framtidsplaner. Presentationerna äger rum i Erik Penser Banks lokaler på Apelbergsgatan 27 i Stockholm vid följande tillfällen:

• 15 juni, kl. 12:00, lunch serveras.
  • 21 juni, kl. 12:00, lunch serveras.
  • 21 juni, kl. 18:00, enklare förtäring serveras.

Antalet platser är begränsat. Vänligen skicka anmälan till seminarium@penser.se.

Som tidigare meddelats kommer bolaget även hålla en webbaserad presentation den 16 juni 2017 kl. 10.00. Anmälan till webinaret görs via länken: https://attendee.gotowebinar.com/register/9124432866245117697

För ytterligare information vänligen kontakta

SIVERS IMA är en ledande europeisk leverantör av produkter baserade på mikro- och millimetervågsteknik. Företaget är internationellt erkänt som en stabil högkvalitetsleverantör. Huvudkontoret ligger i Kista utanför Stockholm. Sivers IMA har under lång tid utvecklat och levererat systemkomponenter som bl.a. används till radiolänkar inom mobil kommunikation, radarsensorer och testutrustningar. Sivers IMA Holding AB är listat på AktieTorget under kortnamnet SIVE. För mer information: http://siversima.com.