Inleder samarbete med tre nya återförsäljare på den svenska marknaden

Sjöstrand presenterar nedan tre återförsäljarsamarbeten som har inletts under den senaste tiden. Framöver kommer vi att presentera alla våra nya samarbeten som är något mindre under rubriken mer om bolaget. Sammantaget ger alla nya återförsäljare styrka till företagets framtida försäljning.

THE BOX

The Box presenterar med sin butik enkla klara lösningar för kunder som inte riktigt har tid. En lyxig känsla oavsett prisklass. Allt från det stilrena klassiska till det mera säsongsbetonade trendiga. Butiken säljer både Sjöstrands maskin och kaffe.

LOVE WARRIORS OF SWEDEN (Mood Gallerian)

I mars 2018 öppnade Love Warriors sin första fysiska butik och Concept Store i MOOD Gallerian i Stockholm. Butiken fungerar både som showroom och butik för återförsäljare och stylister. Alla kunder får smaka på Sjöstrand och där både maskin och kapslar säljs.

DECO STUDIO

Har en nyöppnad inredningsbutik i Norrköping. Förutom butiken arbetar Deco Studio med bl.a. Styling/Staging av bostäder, i exklusivt samarbete med Skandiamäklarna i Norrköping. Företaget skräddarsyr och inreder till privatperson, samt levererar konceptlösningar för företag och offentlig miljö. Deco Studio har idag samarbeten tillsammans med ca. 50 leverantörer, både i Sverige och övriga Europa. Deco studio bjuder sina kunder på kaffe från Sjöstrand och säljer både maskin och kapslar.

För mer information och frågor, vänligen kontakta:

Niklas Gustafsson, VD Sjöstrand Coffee Int AB

E-post: niklas@sjostrandcoffee.se

Om Sjöstrand Sjöstrand Coffee Int AB är ett företag som designat och utvecklat en espressomaskin som säljs tillsammans med världens första hemkomposterbara kapsel, fylld med 100% ekologiskt odlat kaffe.