Sjöstrand Coffee lanserar sina produkter hos Kökets favoriter

Kökets favoriter har en vision att vara Sveriges ledande nätbutik för köks- & baktillbehör, det dukade bordet och ett skafferi med dryck & snacks, med en lustfylld användarupplevelse i fokus.

Sjöstrand Coffee är stolta över att lansera samtliga av företagets produkter hos Kökets favoriter som är en del av Bonnierkoncernen där även Adlibris, Odla.nu, Bamba.se, Discshop.se ingår. Kökets favoriter erbjuder allt inom kökstillbehör, baktillbehör, dukning och servering samt även ett skafferi med choklad, kaffe, te och mycket annat. En nätbutik med produkter från välkända varumärken som t.ex Global, MORBERG, Eva Solo, Gerbera, House doctor och många, många fler.

Att Sjöstrand Coffee´s produkter finnas med i utbudet hos de ledande nätbutikerna är en viktig del i vår marknadsföring och försäljning 2017 och framåt. Näthandeln ökar för varje år och är en betydande andel av företagets försäljning redan under innevarande år.

Jenny Svensson
VD Sjöstrand Coffee
E-post:  jenny@sjostrandcoffee.se

Om Sjöstrand   S jöstrand Coffee Int AB är ett företag som designat och utvecklat en espressomaskin som säljs tillsammans med världens första biologiskt nedbrytbara kapsel i 18 länder.