Analyst Presentation Third Quarter 2003

Analyst Presentation Third Quarter 2003 Wednesday, 26 November 2003 Skandia will announce its third quarter 2003 results on Monday, 24 November and would like to invite you to an analyst presentation in London on Wednesday, 26 November . Representatives of Skandia's management will discuss the results and business development. The presentation will be held by Alan Wilson, Head of UK and Asia Pacific Division, Michael Wolf, Head of Europe Division, Jan Erik Back, CFO and Harry Vos, Head of Investor Relations: Wednesday, 26 November 2003 10.00 am - 11.30 pm The Brewers Hall Aldermanbury Square London EC2V 7HR We hope you can attend and would be grateful if you could return the reply form below to Heidi Gibb on fax: +44 (0) 20 7256 7563, or alternatively send your response by email to: heidi.gibb@citigatedr.co.uk. Kind regards Harry Vos Head of Investor Relations PLEASE RETURN THIS FORM BY EMAIL OR FAX TO: Heidi Gibb at Citigate Dewe Rogerson Email: heidi.gibb@citigatedr.co.uk Fax Number: + 44 (0) 20 7256 7563 NAME: JOB TITLE: COMPANY: EMAIL: TEL: FAX: [_] I will attend the presentation [_] I will not attend the presentation [_] In my place, a colleague will attend: NAME: (TITLE) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/19/20031119BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/19/20031119BIT00660/wkr0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi förvaltar mer än 600 miljarder åt våra 2 miljoner kunder och låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning och samtidigt bygger ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se