Analyst Presentation Third Quarter 2003

Analyst Presentation Third Quarter 2003 Wednesday, 26 November 2003 Skandia will announce its third quarter 2003 results on Monday, 24 November and would like to invite you to an analyst presentation in London on Wednesday, 26 November . Representatives of Skandia's management will discuss the results and business development. The presentation will be held by Alan Wilson, Head of UK and Asia Pacific Division, Michael Wolf, Head of Europe Division, Jan Erik Back, CFO and Harry Vos, Head of Investor Relations: Wednesday, 26 November 2003 10.00 am - 11.30 pm The Brewers Hall Aldermanbury Square London EC2V 7HR We hope you can attend and would be grateful if you could return the reply form below to Heidi Gibb on fax: +44 (0) 20 7256 7563, or alternatively send your response by email to: heidi.gibb@citigatedr.co.uk. Kind regards Harry Vos Head of Investor Relations PLEASE RETURN THIS FORM BY EMAIL OR FAX TO: Heidi Gibb at Citigate Dewe Rogerson Email: heidi.gibb@citigatedr.co.uk Fax Number: + 44 (0) 20 7256 7563 NAME: JOB TITLE: COMPANY: EMAIL: TEL: FAX: [_] I will attend the presentation [_] I will not attend the presentation [_] In my place, a colleague will attend: NAME: (TITLE) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/19/20031119BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/19/20031119BIT00660/wkr0002.pdf

Skandia är ett ledande livbolag i Sverige. Vi har gett människor ekonomisk trygghet i 160 år och har en stark tradition av produktutveckling och samhällsengagemang. Vi skapar ett rikare liv för människor genom lösningar för pension, hälsa och sparande. Vi har 2 miljoner kunder, 2500 medarbetare och ett förvaltat kapital på cirka 600 miljarder kronor. Läs mer på www.skandia.se