Harry Vos chef för Skandias Investor Relations

Harry Vos chef för Skandias Investor Relations Harry Vos har utsetts till chef för Skandiakoncernens Investor Relations- funktion och blir därmed ansvarig för Skandias samtliga aktieägar- och kapitalmarknadskontakter. Han kvarstår dessutom som koncerncontroller. Harry Vos rapporterar till Ulf Spång, vice VD och ekonomidirektör. Bild finns att hämta på www.skandia.se/koncern/default.asp?sidnr=25 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/28/20000128BIT00630/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/28/20000128BIT00630/bit0002.pdf http://www.bit.se/bitonline/2000/01/28/20000128BIT00630/bit0003.jpg Bild på Harry Vos

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi förvaltar mer än 600 miljarder åt våra 2 miljoner kunder och låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning och samtidigt bygger ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se