Harry Vos chef för Skandias Investor Relations

Harry Vos chef för Skandias Investor Relations Harry Vos har utsetts till chef för Skandiakoncernens Investor Relations- funktion och blir därmed ansvarig för Skandias samtliga aktieägar- och kapitalmarknadskontakter. Han kvarstår dessutom som koncerncontroller. Harry Vos rapporterar till Ulf Spång, vice VD och ekonomidirektör. Bild finns att hämta på www.skandia.se/koncern/default.asp?sidnr=25 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/28/20000128BIT00630/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/28/20000128BIT00630/bit0002.pdf http://www.bit.se/bitonline/2000/01/28/20000128BIT00630/bit0003.jpg Bild på Harry Vos

Skandia är ett ledande livbolag i Sverige. Vi har gett människor ekonomisk trygghet i 160 år och har en stark tradition av produktutveckling och samhällsengagemang. Vi skapar ett rikare liv för människor genom lösningar för pension, hälsa och sparande. Vi har 2 miljoner kunder, 2500 medarbetare och ett förvaltat kapital på cirka 600 miljarder kronor. Läs mer på www.skandia.se