Jan R. Carendi ställföreträdande VD i Skandia

Jan R. Carendi ställföreträdande VD i Skandia Jan R. Carendi, förste vice VD i Skandia och chef för den strategiska affärsenheten Långsiktigt Sparande, har idag utsetts till VD:s ställföreträdande i Skandiakoncernen. Eventuella frågor besvaras av: Lars-Eric Petersson, VD och koncernchef, telefon 08-788 12 86 Birgitta Hammarström, presschef, telefon 08-788 27 55 Koncernfunktion Kommunikation 103 50 Stockholm Telefon vx 08-788 1000 Telefax 08-788 3080 internet: http:\\www.skandia.se Besöksadress: Sveavägen 44 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1998/12/21/19981221BIT00420/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1998/12/21/19981221BIT00420/bit0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi förvaltar mer än 600 miljarder åt våra 2 miljoner kunder och låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning och samtidigt bygger ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se