Räntesänkning Skandia bolån fr o m 2015-04-02

Skandia sänker fr o m

2015-04-02 räntan för bolån enligt bifogad fil.

Skandia erbjuder öppna och individuella rabatter på bolåneräntan, baserade på kriterierna belåningsgrad, lånevolym, vardagsekonomi i Skandia, månadssparande och sparkapital. Rabatterna erhålls automatiskt när ett lån tecknas, utan att behöva förhandlas fram. Hur låg ränta man får med olika förutsättningar framgår på www.skandia.se/bolan.

Maximal rabatt uppgår i dagsläget till -0,65 procentenheter.

Johanna Cerwall, produktchef, Skandias bank, 08-788 36 56
Sara Liljedal, informationsansvarig, Skandia, 08-788 41 63

Pressrum inklusive foton: http://www.skandia.se/press
Bli kund på: http://www.skandia.se