Skandia names new Executive Vice Presidents

Skandia names new Executive Vice Presidents The Board of Directors of Skandia Insurance Company Ltd. has decided to name Jan-Mikael Bexhed, Wade A. Dokken and Alan A. Wilson as Executive Vice Presidents. The Board has also named Ulf Spång as Senior Executive Vice President. Further information, please contact: Ola Ramstedt, Exe. Vice President, Head of Human Resources Skandia, tel +46-8-788 25 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00060/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00060/bit0001.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi förvaltar mer än 600 miljarder åt våra 2 miljoner kunder och låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning och samtidigt bygger ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se