Skandia names new Executive Vice Presidents

Skandia names new Executive Vice Presidents The Board of Directors of Skandia Insurance Company Ltd. has decided to name Jan-Mikael Bexhed, Wade A. Dokken and Alan A. Wilson as Executive Vice Presidents. The Board has also named Ulf Spång as Senior Executive Vice President. Further information, please contact: Ola Ramstedt, Exe. Vice President, Head of Human Resources Skandia, tel +46-8-788 25 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00060/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00060/bit0001.pdf

Skandia är ett ledande livbolag i Sverige. Vi har gett människor ekonomisk trygghet i 160 år och har en stark tradition av produktutveckling och samhällsengagemang. Vi skapar ett rikare liv för människor genom lösningar för pension, hälsa och sparande. Vi har 2 miljoner kunder, 2500 medarbetare och ett förvaltat kapital på cirka 600 miljarder kronor. Läs mer på www.skandia.se