Skandia utser nya vice verkställande direktörer

Skandia utser nya vice verkställande direktörer Styrelsen i Försäkringsaktiebolaget Skandia har beslutat att utnämna Jan- Mikael Bexhed, Wade A Dokken och Alan A Wilson till vice verkställande direktörer. Dessutom har styrelsen utnämnt Ulf Spång till förste vice verkställande direktör. För ytterligare information: Ola Ramstedt, personaldirektör Skandia, tel 08-788 25 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00050/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00050/bit0002.pdf

Skandia är ett pensionsbolag som erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att du ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara frisk på vägen dit. Vi förvaltar mer än 600 miljarder åt våra 2 miljoner kunder och låter pengarna jobba på ett sätt som ger bra avkastning och samtidigt bygger ett bättre samhälle. Hos oss finns också en bank för bolån och sparande som möjliggör att hantera hela din ekonomi från pension till räkningar. Läs mer på www.skandia.se