Skandia utser nya vice verkställande direktörer

Skandia utser nya vice verkställande direktörer Styrelsen i Försäkringsaktiebolaget Skandia har beslutat att utnämna Jan- Mikael Bexhed, Wade A Dokken och Alan A Wilson till vice verkställande direktörer. Dessutom har styrelsen utnämnt Ulf Spång till förste vice verkställande direktör. För ytterligare information: Ola Ramstedt, personaldirektör Skandia, tel 08-788 25 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00050/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/04/20011204BIT00050/bit0002.pdf

Skandia är ett ledande livbolag i Sverige. Vi har gett människor ekonomisk trygghet i 160 år och har en stark tradition av produktutveckling och samhällsengagemang. Vi skapar ett rikare liv för människor genom lösningar för pension, hälsa och sparande. Vi har 2 miljoner kunder, 2500 medarbetare och ett förvaltat kapital på cirka 600 miljarder kronor. Läs mer på www.skandia.se