Årsstämma i Skåne-möllan AB

Tågarp 2015-04-22

Skåne-möllan AB har idag hållit årsstämma med ca 50 närvarande aktieägare.  Årsstämman fastställde utdelningsförslaget 26 kr per aktie, varav 14 kr utgör ordinarie utdelning och 12 kr i extra utdelning. Avstämningsdag är den 24 april 2015.

Som ordinarie styrelseledamöter omvaldes Björn Gjethammar (ordförande), Anders Bergstrand och Anders Persson.  Nyval av Mette Poulsen och Håkan Sigvant som ordinarie styrelseledamöter. Som styrelsesuppleant omvaldes Terje Ramm.

Tågarp den 22 april 2015

Skåne-möllan

Tel: 46-418-50102
Kontaktperson: Anders Persson

Skåne-möllan är en innovativ kvarn belägen i Tågarp utanför Landskrona. Vår affärsidé är enkel. Att med hög servicegrad, yppersta kunskap och en flexibel produktionsapparat vara ett intressant alternativ till de större mjölleverantörerna. Skåne-möllans Certified Adviser på First North är Mangold Fondkommission tel 08-5030 1550.