Pressinbjudan till premiären för ny jultradition den 4 december

Var med och invig den nya traditionen i Skånes Djurpark
Julmagi när djurpark blir julpark

Den 4 december är det för första gången dags för jul i djurparken där tomtenissar, sång och musik samsas med djuren. Ledord för arrangemanget är spänning och magi och arrangemanget i Skånes Djurpark ska bli en årlig tradition. Under sex kvällar i december kommer jultomten, renarna och tomtens nissar jobba med väldig fart för att ge en helhetsupplevelse för alla gäster.

Välkommen för att se förvandlingen som gjorts från djurpark blir till sagolik julpark. Hundratals granar, tusentals ljus, tomteverkstäder med pyssel, julbuffé, glögg, choklad, doft av jul och mistel att pussas under. Allt det som ger härliga julkänslor.

Tid:          4 december klockan 17.00 är det pressvisning. Arrangemanget är öppet för gästerna mellan 17.30 och 20.30
Plats:       Skånes Djurpark
OSA:        Anmäl senast den 2 december att ni vill komma. Maila till  press@skanesdjurpark.se  eller ring
Kasper Schumacher  072-7153230