Inbjudan till press- och telefonkonferens

Inbjudan till press- och telefonkonferens Med anledning av att Skanska torsdagen den 29 augusti rapporterar resultatet för första halvåret 2002, vill vi inbjuda till en Presskonferens torsdagen den 29 augusti kl 14.00 Presskonferensen hålls i St. Clara, Klarabergsviadukten 90 i Stockholm. Skanska´s VD och koncernchef Claes Björk och finansdirektör Hans Biörck presenterar rapporten och besvarar frågor. Svar om deltagande önskas senast onsdagen den 28 augusti kl. 12.00 och lämnas till marie.karlsson@skanska.se. Presskonferensen kan även följas per telefon med möjlighet att ställa frågor. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring +44 20 8240 8245 senast fem minuter innan konferensen börjar. Under fem arbetsdagar efter konferensen går det bra att lyssna till en inspelning på telefonnummer +44 20 8288 4459, kod 966932. Välkommen! Peter Wallin Direktör, Investor Relations ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/26/20020826BIT00580/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/26/20020826BIT00580/wkr0002.pdf