Inbjudan till telefonkonferens

Inbjudan till telefonkonferens Skanska rapporterar resultatet för det andra kvartalet 2004 torsdagen den 29 juli. Telefonkonferens Telefonkonferensen börjar kl 11.00. Skanskas VD Stuart Graham samt ekonomi- och finansdirektör Hans Biörck presenterar rapporten och besvarar frågor. För att delta i konferensen, vänligen ring +44 (0)20 7162 0182 senast fem minuter innan konferensen börjar. Under fem arbetsdagar efter konferensen går det bra att lyssna till en inspelning på telefonnummer +44 (0)20 8288 4459, kod 674062. Rapporten väntas publiceras omkring kl 09.00. Ett presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt vid samma tid på www.skanska.se. Från kl. 13.00 kommer det att finnas möjligheter till enskilda möten med Stuart Graham och Hans Biörck. Intresseanmälan för ett möte önskas senast den 27 juli till agneta.wendelstam@skanska.se Praktiska frågor om telefonkonferensen besvaras av Agneta Wendelstam, tel 08-753 88 29 eller agneta.wendelstam@skanska.se Välkommen! Anders Lilja Direktör, Investor Relations ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/23/20040723BIT20080/wkr0001.pdf PDF