Inbjudan till telefonkonferens

Inbjudan till telefonkonferens Skanska rapporterar resultatet för det första halvåret 2003 torsdagen den 24 juli Telefonkonferens Telefonkonferensen börjar kl 14.00. Skanskas VD Stuart Graham, finansdirektör Hans Biörck och Peter Wallin, direktör, Investor Relations, presenterar rapporten och besvara frågor. För att delta i konferensen, vänligen ring +44 (0)20 7162 0186 senast fem minuter innan konferensen börjar. Under fem arbetsdagar efter konferensen går det bra att lyssna till en inspelning på telefonnummer +44 (0)20 8288 4459, kod 248582. Rapporten publiceras vid 12-tiden. Ett presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt från klockan 12 på www.skanska.se. Praktiska frågor om telefonkonferensen besvaras av Marie Karlsson, tel 08-753 8666 eller marie.karlsson@skanska.se. Välkommen! Peter Wallin Direktör, Investor Relations ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/21/20030721BIT00360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/21/20030721BIT00360/wkr0002.pdf