Skanska och Latour för diskussioner om försäljning av sina Piren-aktier

Skanska och Latour för diskussioner om försäljning av sina Piren-aktier OM Stockholmsbörsen har beslutat att tills vidare stoppa handeln med Pirens aktier. Börsstoppet beror på att de båda huvudägarna, Skanska och Latour, för diskussioner om en försäljning av sina respektive aktieinnehav i bolaget. Vidare information kommer att lämnas måndagen den 24 januari. Stockholm, 2000-01-18 Investment AB Latour Skanska AB För ytterligare information kontakta Mats Wäppling, chef Skanska Projektutveckling och Fastigheter, tel 08-753 80 00 Denna och tidigare pressreleaser finns även på www.skanska.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/18/20000118BIT00420/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/18/20000118BIT00420/bit0002.pdf