Skanskas nuvarande ledning för den polska verksamheten blir permanent

Skanskas nuvarande ledning för den polska verksamheten blir permanent Skanska har tidigare meddelat att nuvarande ledning för Polen- verksamheten varit temporär. Nu har Skanska emellertid nått en överenskommelse med Jan-Gunnar Glave, fram tills nu tillförordnad vd, som innebär att Jan-Gunnar Glave stannar som permanent vd i Polen. - Vi är mycket glada att Jan-Gunnar Glave vill fortsätta som vd för Skanska i Polen. Han har initierat och hittills lett det pågående omstruktureringsarbetet på ett utmärkt sätt och med Jan-Gunnar kvar, är vi övertygade om att detta arbete kommer att drivas vidare till en långsiktig och framgångsrik verksamhet i Polen, säger Keith Clarke vice vd i Skanska. - För ytterligare information, kontakta: Keith Clarke, vice vd Skanska AB, +44 1923 776 666 Jan-Gunnar Glave, vd Exbud Skanska, +48 22 653 82 24 Denna samt tidigare releaser finns även på www.skanska.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/26/20020726BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/26/20020726BIT00100/wkr0002.pdf