Svenska bloggeliten + världseliten i beachvolley till Paf Open

Paf Open är en tävling på den internationella världstouren där världens bästa beachvolleyspelare gör upp om åtråvärda prispengar och viktiga världsrankingpoäng. I år finns Sveriges bloggelit på plats för att medverka i Paf Open’s bloggturnering där en eftertraktad resa till Miami står på spel. Bland de medverkande finns bland annat Alexander Erwik, chefredaktör Finest.se, Regina Katralen som driver den populära humorbloggen egoinas samt Cimon Lundberg, känd från både radio och tv.

Paf Open erbjuder utöver beachvolley i världsklass ett stort evenemangsområde med en mängd sidoaktiviteter och happenings.

Paf Open är inte bara ett sportevenemang i världsklass utan har även blivit ett ständigt växande sommarevenemang med beachpartyn, Finnkamp och andra sidoevents som lockar folk från hela Europa. I år har vi satsat extra mycket och det kommer bli både bloggturnering samt en kändismatch där kända profiler från Sverige, Finland och Åland gör upp på beachen, säger Mikael Larsson, eventansvarig för Paf Open

För pressackreditering, kontakta undertecknad.
För mer information, se bifogat pressmeddelande.