Skyways startar ny sommarlinje mellan Norrköping - Visby

Skyways startar från och med måndagen den 2 juli 2012 en ny flyglinje mellan Norrköping - Visby.

Linjen kommer att trafikeras en gång dagligen måndag – fredag under perioden 2 juli – 3 augusti. Priser från 497 kr. Sträckan trafikeras av en Fokker 50 med plats för 50 passagerare.

Från Visby kl. 09.45 och ankommer Norrköping kl. 10.15.
Från Norrköping kl. 10.35 och ankommer Visby kl. 11.05.

På flygningar innan kl. 0900 bjuder Skyways på smörgås, kaffe eller te och resten av dagen bjuder man på kaffe eller te och chokladbit.

”Det finns en stor efterfrågan på flyg mellan Norrköping och Visby under sommaren. Det känns därför extra roligt att redan nu kunna utveckla vårt engagemang i Norrköping och knyta ihop regionen med Gotland under högsäsong”, säger Peter Browall CCO på Skyways.

Inom kort kommer sträckan vara bokningsbar på www.skyways.se eller via din resebyrå.

För mer information kontakta:
Peter Browall, CCO, Skyways Express AB
Telefon: 46(0)733-00 00 40
Email: peter.browall@skyways.se

Skyways är sedan 1993 ett svenskt regionalflygbolag som gör affärsresandet enkelt, tillgängligt och effektivt. På www.skyways.se kan du boka inrikesbiljetter till Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Kristianstad, Luleå, Norrköping, Oskarshamn, Stockholm, Sundsvall, Visby, Växjö, Åre/Östersund  samt Örnsköldsvik och utrikesbiljetter till Bergen, Kiev, Köpenhamn, Lyon, Manchester, Prag, Röros, Stavanger och Zürich. För mer information var vänlig besök www.skyways.se.

Taggar: