Sleepo AB - Valberedning 2017

I enlighet med beslut vid Sleepos årsstämma den 28 september 2016 har medlemmarna i valberedningen inför årsstämman 2017 utsetts.

Följande valberedning har bildats, baserat på ägandet den 10 februari 2017:

Fredrik Jung Abbou, Gabriella Bussien (utsedd av Philip Nickolsten), Eli Keren, Jacob Höglund (utsedd av Nickolsten Förvaltning AB) samt Gunnar Lind (styrelseordförande Sleepo AB). Valberedningen representerar tillsammans 51 procent av antalet röster och aktier i Sleepo AB.

Aktieägare som vill kontakta valberedningen gör detta lämpligen via e-post till valberedning@sleepo.se eller med brev till Sleepo AB, Valberedningen, Markvardsgatan 9, 113 53 Stockholm.

Sleepo AB är ett e-handelsbolag som säljer möbler och heminredning på nätet med ett uttalat fokus på att hålla marknadens bästa och bredaste sortiment. Bolaget grundades 2011 och den första handelsdagen var i november samma år. Bolaget har vuxit snabbt och erbjuder idag över 10 000 produkter fördelat över 80 varumärken kombinerat med bolagets egna varumärken. Idag har Sleepo cirka 70 olika produktkategorier inom möbler och heminredning, och sortimentet växer kontinuerligt. Bolaget är sedan 2016-01-15 noterat på Aktietorget.