Fräscha arbetsskor med SmellWell!

Blir lätt att långa och tunga arbetsdagar sätter sina spår i skorna. Efter dagens slut så luktar det inte så gott och känns inte så fräscht längre. Bästa tipset då är att lägga i ett par SmellWell  i arbetsskorna direkt när arbetsdagen är slut. Låt de ligga där tills du går på nästa arbetspass, då har du fräscha och torra skor nästa dag.

Produkten är utformad som små färgglada tygpåsar som du lägger i arbetsskor eller jobbväskan över natten. Innehållet består av naturliga salter och absorbenter som effektivt absorberar fukt och illaluktande partiklar, utan bakteriedödande ämnen. Resultatet är torra och väldoftande skor. Använder du påsarna i väl använda skor kan det ta ett par dagar innan full effekt uppnås.