Ladda för de olympiska spelen!

Snart börjar ett tufft maraton, OS närmar sig. Vi är ju inte så många som deltar rent aktivt i OS, men desto fler av oss som följer det på TV och inspireras att öka på vår egen träning endel.

Bästa tipset är att inspireras riktigt mycket, titta på lite andra sporter än de vanliga. Testa lite nya träningsformer och helt enkelt ha riktigt kul. Extra träning kan ju dock resultera i skor och väskor som inte luktar toppen. Ladda då upp med SmellWell och SmellWellXL i både skor och väska. Då har du fräsch träningsutrustning när det blir en reklampaus i OS och det är dags för dig att prestera. Lycka till med din OS-form!

Produkten är utformad som små färgglada tygpåsar som du lägger i arbetsskor eller jobbväskan över natten. Innehållet består av naturliga salter och absorbenter som effektivt absorberar fukt och illaluktande partiklar, utan bakteriedödande ämnen. Resultatet är torra och väldoftande skor. Använder du påsarna i väl använda skor kan det ta ett par dagar innan full effekt uppnås.