När klätterskorna stinker… SmellWell kan vara räddningen!

Bra klätterskor är A och O för klättring. När du väl har hittat din favoritsko används den ofta, med eller utan strumpor. Som klättrare har du helt säkert erfarenhet av att skorna med tiden börjar stinka ... SmellWell fungerar som en nästan magisk lösning, och erbjuder den optimala lösningen: SmellWell absorberar fukt, lämnar en behaglig frisk doft och förlänger därmed livslängden på dina klätterskor.

Produkten är utformad som små färgglada tygpåsar som du lägger i skor eller idrottsutrustning över natten. Innehållet består av naturliga salter och absorbenter som effektivt absorberar fukt och illaluktande partiklar, utan bakteriedödande ämnen. Resultatet är torra och väldoftande skor. Använder du påsarna i väl använda skor kan det ta ett par dagar innan full effekt uppnås.