Väntrumsleksaker som roar och underlättar!

Anatex tillverkar leksaker och möbler avsedda för väntrum, butiker och uppehållsrum av alla slag. De är perfekta att montera upp på förskolan, skolan, väntrummet på sjukhuset eller hos tandläkaren, hos bilmekanikern, på restaurangen, varuhuset, lekplatsen o.s.v. Samtidigt som dessa leksaker på ett pedagogiskt sätt håller barnen sysselsatta kan mamma och pappa handla, prata, äta, vänta etc. i lugn och ro!

Väntrumsleksakerna är fantasifullt designade aktivitetscenter med funktioner och detaljer som utmanar, förbryllar och roar barn (och till viss del vuxna)! Dessa sorters aktivitetsmöbler/leksaker för barn har ökat stort i USA och trenden är nu även här i Europa och Sverige. Dessa möbler har tidigare bara setts på enstaka större varuhus och amerikanska snabbmatskedjor.

Inom detaljhandeln finns för närvarande en stor potential för butiker att kunna underhålla barnen så att föräldrarna kan handla i lugn och ro. Detta ger i sin tur helt klart en ökad försäljning som uteblivit om barnfamiljen istället gått hem. Dessa aktivitetcenter innebär alltså en stor möjlighet för alla typer av butiker, bilhandlare, restaurangen o.s.v. som vill öka sin försäljning och vinst!

Den amerikanska tillverkaren Anatex är känd för sin höga kvalitet och snygga design. De har blivit tilldelade högsta pris av organisationen Parents' Choice och har också vunnit utmärkelsen Dr. Toy Best Classic Toys. De samarbetar även med American Academy of Pediatrics och är marknadsledande på väntrumsleksaker. Alla produkter är självklart 100% giftfria och testade för skadligt innehåll. De uppfyller givetsvis också de säkerhetskrav som EU ställer genom EN71 och CE-standarden.

Väntrumsleksakerna från Anatex finns att köpa hos Smultronbyn Träleksaker.

Här kan du läsa mer om varje enskild produkt från Anatex.

För mer informations samt högupplösta bilder kontakta:

Annika Björneheim, tfn 070-863 33 08, annika@smultronbyn.se

Maria Björneheim, tfn 073-528 66 48, maria@smultronbyn.se

Webbshopen finner ni på URL: www.smultronbyn.se alt. smultronbyn.noxshop.se

Företagsbeskrivning

Smultronbyn Träleksaker öppnade juni 2009 och drivs som ett Handelsbolag av systrarna Annika Björneheim och Maria Björklund. Webbshopen har ett stort sortiment av pedagogiska träleksaker, doppresenter och väntrumsleksaker samt barnmössor från Smultronbarn Barnkläder.

Taggar: