Nyrekryterar för tillväxt

Söderberg & Partners är Sveriges ledande förmedlare och har en stark position på finansmarknaden. Företaget har sedan lång tid tillbaka börjat konvertera bort från provisioner till förmån för arvodesbaserade modeller och i linje med det utvecklat en mängd nya tjänster för sina kunder. Nu rustar Söderberg & Partners ytterligare för framtiden.

Söderberg & Partners rekryterar Johan Zethraeus som growth manager. Johan Zethraeus kommer senast från Frontier Medex i England. Innan dess var han på SEB försäkring i fem år, som chef för externa partners. På Söderberg & Partners kommer han leda satsningen på tillväxt och den potential som förändring innebär.

- Med tanke på de förändringar som nu sker vad gäller kommande lagstiftning och kunders ökade krav finns det mycket goda möjligheter att växa kraftigt. Det ska bli spännande att leda tillväxtsatsningen på Söderberg & Partners, säger Johan Zethraeus.

Louise Hagsten, marknadschef, Söderberg & Partners
Louise.Hagsten@soderbergpartners.se