Rekryterar för tillväxt

Söderberg & Partners är Sveriges ledande förmedlare och har en stark position på finansmarknaden. Företaget har sedan lång tid tillbaka börjat konvertera bort från provisioner till förmån för arvodesbaserade modeller och i linje med det utvecklat en mängd nya tjänster för sina kunder. Nu rustar Söderberg & Partners ytterligare för framtiden.

Söderberg & Partners fortsätter satsningen på tillväxt och rekryterar Michael Azizi som försäljningschef. Michael Azizi kommer närmast från Avanza där han ansvarat för försäljning av tjänstepensioner.

-
Det känns väldigt roligt att stärka upp på flera fronter i en otroligt intressant tid. Jag är övertygad att Michael Azizi passar väl in hos oss på Söderberg & Partners och att han kommer vara en stor tillgång, säger Gustaf Rentzhog, koncernchef.

Louise Hagsten, marknadschef, Söderberg & Partners
Louise.Hagsten@soderbergpartners.se

Snabba fakta om Söderberg & PartnersSöderberg & Partners grundades 2004 och är en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi bedriver verksamheter inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Kundlöfte och värderingarVårt mål är att leverera de bästa lösningarna och de mest kompetenta råden genom att ständigt förnya och utveckla det traditionella arbetssättet i branschen. Vår företagsfilosofi präglas av tre viktiga hörnstenar: Öppenhet, Analys och Personlig. Vi sätter alltid kundens intressen först, och all rådgivning som sker inom Söderberg & Partners utgår från varje kunds unika behov. Vi vet att väl underbyggda råd gör skillnad.