Rekryterar för tillväxt

Söderberg & Partners är Sveriges ledande förmedlare och har en stark position på finansmarknaden. Företaget har sedan lång tid tillbaka börjat konvertera bort från provisioner till förmån för arvodesbaserade modeller och i linje med det utvecklat en mängd nya tjänster för sina kunder. Nu rustar Söderberg & Partners ytterligare för framtiden.

Söderberg & Partners fortsätter satsningen på tillväxt och rekryterar Michael Azizi som försäljningschef. Michael Azizi kommer närmast från Avanza där han ansvarat för försäljning av tjänstepensioner.

-
Det känns väldigt roligt att stärka upp på flera fronter i en otroligt intressant tid. Jag är övertygad att Michael Azizi passar väl in hos oss på Söderberg & Partners och att han kommer vara en stor tillgång, säger Gustaf Rentzhog, koncernchef.

Louise Hagsten, marknadschef, Söderberg & Partners
Louise.Hagsten@soderbergpartners.se

Snabba fakta om Söderberg & Partners Söderberg & Partners grundades 2004 och är en av Sveriges ledande obundna förmedlare av sak, liv- och pensionsförsäkringar med Nordens största fristående analysavdelning inom försäkringar. Företaget är verksamt inom sex affärsområden: Pensionsrådgivning Investeringsrådgivning Riskhantering och företagsförsäkringPortföljförvaltningFörmögenhetsrådgivningLönehanteringVision och ledordSöderberg & Partners vision är att vara den ledande förmedlaren av försäkringar och finansiella produkter i Sverige, genom att ständigt förnya och utveckla det traditionella arbetssättet i branschen. Målsättningen är att bidra med råd och produkter som hela tiden gör att våra kunder ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och kontroll på sina risker. Vår företagsfilosofi bygger på tre viktiga hörnstenar: Öppenhet, Analys och Personlig rådgivning. Vi hittar det bästa på marknaden, anpassar valen åt varje kund och levererar lösningen till en för kunden minimal arbetsinsats.