Softronics årsredovisning för 2014 är publicerad

Softronics årsredovisning för 2014 finns nu tillgänglig att läsa och ladda ned som PDF- dokument från bolagets hemsida, http://www.softronic.se/ under menyn Investor relations. Tryckt årsredovisning kan beställas från hemsidan.

För mer information kontakta :

Anders Bergman, Ekonomichef Softronic AB (Publ.), telefon 08-51 90 90 00

Softronic är ett konsultbolag inom IT och management vars tjänster spänner från rådgivning och nyutveckling till förvaltning och drift. Kunderna är främst medelstora och större företag och organisationer i Sverige. Softronic som grundades 1984 är börsnoterat och har cirka 500 anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall, Arjeplog, Överkalix, Danmark och Estland. Hemsida: www.softronic.se

Om oss

Softronic är ett konsultbolag inom IT och management vars tjänster spänner från rådgivning och nyutveckling till förvaltning och drift. Kunderna är främst medelstora och större företag och organisationer i Sverige. Softronic som grundades 1984 är börsnoterat och har cirka 450 anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Arjeplog. Hemsida: www.softronic.se