Scandinavian PC Systems satsar på e-learning

Scandinavian PC Systems satsar på e-learning Marknaden för e-learning är på stark frammarsch och interaktiva utbildningar spås av många bli det utbildningsalternativ allt fler väljer. SPCS lanserar därför sin första produkt på denna expansiva marknad - SPCS interaktiva utbildning. Först ut i en serie av interaktiva utbildningar är en grundkurs för dem som använder ekonomiprogrammet SPCS Administration 500. Under kvartal två och tre kommer serien successivt att utökas. I första skedet levereras utbildningen på en cd-skiva, under kvartal tre kommer utbildningen också att vara tillgänglig på Internet. - Vi har under de senaste åren framgångsrikt satsat på lärarledda utbildningar. För att ge våra kunder ytterligare ett utbildningsalternativ breddar vi vår utbildningsverksamhet och ger våra kunder möjlighet att utbilda sig när och var de vill, säger Rolf Dahlberg VD för Scandinavian PC Systems AB. För mer information kontakta Jens Collskog, eftermarknadschef på Scandinavian PC Systems AB på telefon 0470-72 72 00. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/29/20000329BIT00070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/29/20000329BIT00070/bit0002.pdf