• SpectraCure/

Felaktig information på Dagens Industris hemsida gällande Masoud Khayyamis aktier i SpectraCure AB (publ)

Den 3 december 2015 publicerades ett pressmeddelande på Aktietorget och SpectraCures hemsida där det informerades om att huvudägaren i SpectraCure AB (publ) Masoud Khayyami, utlånade 7 000 000 aktier. Utlåningen av aktierna är kortsiktig och fram till dess att nyemissionen registrerats hos bolagsverket.

Dagens Industri publicerade felaktig information på sin hemsida di.se under ”Stockwatch” – ”SpectraCure” – ”Insider” att Masoud Khayyami sålt 7 000 000 aktier. Men det var felaktig information.

Dagens Industri har informerats om felet och förväntas korrigera informationen.

SpectraCure AB (publ), VD Dr. Masoud Khayyami,
Telefon: 0708-15 21 90.
Epost: mk@spectracure.com
Hemsida: www.spectracure.com