SpiffX tecknar avtal för Australien och Asien

SpiffX har idag tecknat ett samarbetsavtal med den ledande australiensiska operatören Cardinal House syftande till att lansera både Take5Live och Spiffindex på den Australiensiska och den Asiatiska marknaden.

”Det här strategiska samarbetet kommer att lansera Take5Live som en kundanskaffningsprodukt och Spiffindex som en alternativ oddsbörs på nya marknader. Vi tror att vi tillsammans med Cardinal House och deras nätverk kan etablera våra produkter snabbt”, säger Lennart Gillberg, medgrundare av SpiffX.

Paul Carroll, Managing Director för Cardinal House säger; ”Partnerskapet med SpiffX kommer tveklöst att tillföra stort värde för båda bolagen. För oss var det ett enkelt beslut att inleda samarbeta med dem. Cardinal House erbjuder en sammansatt portfölj av underhållning, Take5Live och SpiffXs alternativa oddsbörs är tekniskt fantastiska och erbjuder båda två konsumenter en förstklassig spelupplevelse. Vi kommer att erbjuda båda produkterna till våra kunder och inledningsvis fokusera på att aktivt marknadsföra dem i våra mobila erbjudanden. SpiffXs team är mycket erfaret och det kommer att bli ett nöje att arbeta tillsammans med dem, vi siktar på en lansering av båda produkterna i början av nästa år”

Om Cardinal House:

Cardinal House är ett Australiensiskt bolag verksamt inom den interaktiva spelindustrin.

Cardinal House erbjuder innovativ underhållning genom samarbeten med andra operatörer (B2C) och direkt till egna kunder (B2C) i form av interaktiva spelprodukter och fullt integrerat betalningssystem. Cardinal House erbjuder en säker och reglerad spelupplevelse genom sina högkvalitativa nätverk. I år har Cardinal House framgångsrikt lanserat en portfölj av produkter så som en lottoplattform, en Facebook Premier League tips app (MyTip) och en internationell meddelandeservice för lotterier.

Cardinal House innehar ett flertal spellicenser vilka tillåter det att tillhandahålla och erbjuda interaktivt spel, vadslagning, sportspel och lotterier.

För mer information vänligen uppsök:

www.cardinalhousegroup.com.au och www.cardinalplay.com.au