Abby Priest vinner guld i kategorin Årets business to business i Spinn 2016

Årets business to business
Guld: Abby Priest med ” Adobe Stock Apparel” för Adobe

Business to business, företagskommunikation, är något annat i dag än en reklamfolder. Det visade det starka startfältet i årets upplaga av Spinn. Det krävs mod och fingertoppskänsla för att driva med den bransch som du ska etablera dig i som seriös aktör. Det krävs nytänkande för att du med helt nya grepp ska visa vad du står för jämfört med dina vassa konkurrenter.

Silver: Granath / Obeya med “Utmaningen - en film om den sjuka jobbstressen” för Arbetsmiljöverket

Årets B2B-kampanj ska genom PR i egna och icke-köpta kanaler ha kommunicerat företagets/organisationens produkter eller tjänster till andra företag och organisationer på ett kreativt, effektivt och relevant sätt.