Årets rookie i Spinn 2013 är Maria Fabricius

Årets Rookie
Maria Fabricius, Mindmakers PR

Årets rookie är framåtlutad, proaktiv, utmanade och samtidigt lyhörd för kundens mål och utmaningar. En klok person som inte bara vill vara kundens bästa guide utan också något av en väktare för sin uppdragsgivare. En ung PR-konsult med ett moget förhållningssätt. Årets rookie är Maria Fabricius på Mindmakers PR.

Spinn arrangeras av branschföreningen PRECIS och är en tävling i effektiv svensk marknads-PR. Med marknads-PR avses marknadskommunikation i icke-köpta (publicitet, seminarier, internet, ambassadörer etc) och egna kanaler (webb, e-mail, nyhets- brev, föreläsningar etc) som har som syfte att driva försäljning. Målet med Spinn är att öka kännedom och kunskap om marknads-PR hos företagsledare, marknadschefer och andra beslutsfattare. Tävlingen är även ett sätt att samla branschens bästa prestationer och lyfta fram dem som utmaning och inspiration. Långsiktigt ska tävlingen bidra till att öka andelen icke-köpta kanaler i marknadsmixen.

För mer information besök spinn.nu eller kontakta Kaj Flick, info@precis.se, 070-6740165