Guld i Årets Content Marketing går till Prime i Spinn 2015

Årets Content Marketing
Guld: Prime med ”Don’t Drink and Dive” för Trygg-Hansa

Hur når man bäst svårtillgängliga unga män som tror att de är odödliga och kan göra sina konster även om de festar för mycket. Jo, man gör en film med män som tror de kan göra sin konster även om de festar för mycket. I badbyxor. I kampen om att motarbeta meningslösa fylledrunkningar, sparade Trygg-Hansa inga medel och presterade årets starkaste och mest slagkraftiga stycke content.

Silver: Edelman Deportivo med “Mynewsdesk Now” för Mynewsdesk

Årets Content Marketing premierar kommunikation där företagets egna kanaler samt partners kanaler har använts på ett kreativt, nyskapande och effektivt sätt för att uppnå företagets kommunikations- och affärsmål.