Här är juryn för årets Spinngala

Nu är juryn för årets upplaga av Spinngalan officiell, och samtidigt öppnar även inlämningen för tävlingsbidrag.

För fjortonde året i rad är det nu dags för Spinngalan, tävlingen som prisar det gångna årets bästa PR. Tävlingsbidrag kommer kunna skickas in från den 30 augusti till och med den 30 september. I årets jury återfinns såväl nya som tidigare bekanta namn på jurymedlemmar, och för andra året i rad är Jim Carlberg, marknadschef på Comviq, juryordförande.

- I årets jury är vi en riktigt bra mix av kompetenser och jag ser fram emot att bedöma det gångna årets bästa PR tillsammans med dem. Bra kommunikation ska ha förmågan att engagera människor på flera nivåer, och med årets jurygrupp känns det som att vi har alla möjliga förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb att hitta Sveriges främsta bidrag, säger Jim Carlberg.

Här är hela juryn:
Jim Carlberg, Comviq/Tele2