Jung Relations vinner guld i Årets innovationskampanj på Spinn 2017

Årets innovationskampanj
Guld:
Jung Relations med ”Den nya rikssvenskan” för Lernia

Vad är egentligen viktigast – vad man säger eller hur man säger det? Vårt sätt att kommunicera utvecklas ständigt, och det är inte alla som får chansen att hänga med. Årets innovationspris är ett talande bevis för att vårt snack verkligen kan bli en snackis.

Silver: FLB Europa med ”Chiara Organica” för Spendrups
Silver: POST/King med ”Let’s Talk” för Cloetta

Årets innovation har använt sig av ny eller existerande teknik på ett sätt som har hög relevans för kundens varumärke/produkt. Innovationen har varit en bärande del av kommunikationen och kopplingen till kundens avsedda affärsbudskap är tydlig.