Cervera knyter samman medarbetarna med Spintr

Med Spintr ska Cervera erbjuda en digital arbetsplats för alla landets alla 72 butiker, från Luleå i norr till Malmö i söder.

Cervera har över 500 medarbetare utspridda på 72 butiker i landet. I en bransch med högt tempo och stort fokus på kundservice är behovet av tillgänglighet till rätt information stort. Med Spintr får medarbetarna ett toppmodernt intranät som erbjuder information om kampanjer och produkter samtidigt som den ger möjlighet till samarbete och kunskapsdelning över butiksgränserna.

- Spintr är en enkel och skalbar lösning som möter våra behov på ett bra sätt säger Johan Junehed, VD på Cervera.

Med Spintr kunde Cervera starta sitt nya intranät direkt på webben och undgick ett utvecklings- och konfigurationsprojekt. Spintr driftas i Microsofts molntjänst Azure.

För mer info om projektet vänligen kontakta:

Johan Nilsson, vice VD och marknad
mobil: 0704-941 088
johan@spintr.me

Spintr AB är ett svenskt företag som utvecklar och erbjuder digitala samarbetstjänster som ersätter traditionella intranät. Teamet bakom Spintr baseras på organisationen som tidigare hette Onesys, pionjärer inom sociala webbplatser som vunnit flera priser. Grundarnas mål och vision är att Spintr alltid ska vara smartare, mer genomtänkt och mer inspirerande arbeta i än marknadens andra intranättjänster. Spintrs huvudkontor och utvecklingscenter finns i Örebro.

www.spintr.me

Om oss

Spintr är en startklar intranät- och samarbetstjänst i molnet. Använd produkten för ert samarbete, er information och för er produktivitet. Spintr AB är ett svenskt företag som utvecklar och erbjuder digitala samarbetstjänster som ersätter för traditionella intranät och projektverktyg. Spintr har grundats av två pionjärer inom inom sociala intranät, Daniel Hagenfeldt och Johan Nilsson. Grundarnas mål och vision är att Spintr alltid ska vara smartare, effektivare och roligare att arbeta i än marknadens andra samarbetstjänster. Spintrs huvudkontor och utvecklingscenter finns i Örebro. Spintr hette tidigare MyLive, namnbytet skedde sommaren 2015.

Spintr är en enkel och skalbar lösning som möter våra behov på ett bra sätt säger .
Johan Junehed, VD på Cervera