MyLive inbjuden till att tala om sitt etableringsarbete

Johan Nilsson från MyLive talar på varumärkeskonferensen ”Varemerkeforum 2013” om utmaningarna och det framgångsrika arbetet med etableringen av intranätprodukten MyLive

MyLive är inbjuden att tala på varumärkeskonferensen ”Varemerkeforum 2013” om hur man lyckats etablera sig på en marknad som länge dominerats av internationella jättar som Microsoft och IBM.

Föredraget ska inspirera och fokusera på hur man med små medel och ett kostnadseffetivt sätt kan gå från innovation till att bli ett etablerande och växande varumärke.

- Det ska blir riktigt kul att få dela med sig av våra erfarenheter och förhoppningsvis inspirera med den fantastiska resa vi har gjort med MyLive, säger marknadschef Johan Nilsson.

Konferensen arrangeras av Conductive och går av stapeln i Oslo den 27 – 28 november 2013.

Övriga talare är från marknadschefer och kommunikationsdirektörer från bl.a. Neste Oil, IBM och SpareBank 1 gruppen.

För ytterligare information om konferensen klicka här eller kontakta Johan Nilsson, 0704 - 94 10 88.

Johan Nilsson
Marknadschef

Mobil: 0704 94 10 88
E-post: johan@mylive.se
Webbplats: http://www.mylive.se

MyLive är ett paketerat socialt intranät som installeras i din driftsmiljö bakom din brandvägg. Produkten används idag av kommuner, myndigheter och internationella företag.

Om oss

Spintr är en startklar intranät- och samarbetstjänst i molnet. Använd produkten för ert samarbete, er information och för er produktivitet. Spintr AB är ett svenskt företag som utvecklar och erbjuder digitala samarbetstjänster som ersätter för traditionella intranät och projektverktyg. Spintr har grundats av två pionjärer inom inom sociala intranät, Daniel Hagenfeldt och Johan Nilsson. Grundarnas mål och vision är att Spintr alltid ska vara smartare, effektivare och roligare att arbeta i än marknadens andra samarbetstjänster. Spintrs huvudkontor och utvecklingscenter finns i Örebro. Spintr hette tidigare MyLive, namnbytet skedde sommaren 2015.

Johan Nilsson / Marknadschef