BrandBee Holding AB (BRANDB) återförs till ordinarie lista

BrandBee Holding AB har sedan 28 juni 2018 handlats på Spotlight Stock Markets observationslista.

Spotlight Stock Market beslutade den 28 juni 2018 att bolaget skulle genomgå en ny noteringsprövning som villkor för bolagets fortsatta notering. Syftet med noteringsprövningen var att säkerställa att bolaget uppfyller samtliga noteringskrav gällande bland annat verksamhet, ägare, ledning, styrelse och kapacitet för informationsgivning.

BrandBee Holding AB har nu genomfört noteringsprövningen och bolaget har godkänts för fortsatt notering. Därav har Spotlight Stock Market beslutat att bolagets aktie ska återföras till Spotlight Stock Markets ordinarie lista från och med idag, den 5 december 2018.

Som en del av noteringsprövningen har bolaget upprättat en bolagsbeskrivning för bland annat den nuvarande verksamheten, ledning, styrelse och annan viktig information som är nödvändig för aktieägarna. Bolagsbeskrivnigen återfinns via bolagets egna pressmeddelande, på www.brandbee.com och www.spotlightstockmarket.com.

Spotlight Stock Market

e-post informationsovervakningen@spotlightstockmarket.com

Spotlight Stock Market är handelsplats som vill göra det enklare och tryggare och synligare för tillväxtbolag att bli och vara noterade. Samtidigt erbjuder företaget investerare möjligheten att bli delägare i tillväxtbolag på ett enklare och tryggare sätt. Hos Spotlight Stock Market finns fler än 170 noterade tillväxtbolag från olika branscher. Spotlight Stock Market grundades 1997, har 20 anställda och huvudkontor i Stockholm. Läs mer på www.spotlightstockmarket.com