Handelsstopp Zenergy AB:s aktie

Spotlight har beslutat att handelsstoppa Zenergy AB:s aktie idag den 7 december 2018. Mer information väntas från bolaget.

Spotlight har idag beslutat att handelsstoppa Zenergy AB:s aktie på grund av att det råder väsentlig osäkerhet kring bolagets finansiella situation och likviditet. Mer information väntas från Bolaget.

Handeln stoppas tillsvidare.

Trading halt in Zenergy AB’s share

Spotlight has decided to halt the trading in the shares of Zenergy AB’s as of today, December 7, 2018. More information is expected from the company.

The trading halt is due to considerable uncertainty regarding the company's financial situation and liquidity.

The trading will be halted until further notice.

Spotlight Stock Market

E-post: pressmeddelanden@spotlightstockmarket.com

Spotlight Stock market är handelsplats som vill göra det enklare och tryggare och synligare för tillväxtbolag att bli och vara noterade. Samtidigt erbjuder företaget investerare möjligheten att bli delägare i tillväxtbolag på ett enklare och tryggare sätt. Hos Spotlight Stock Market finns fler än 160 noterade tillväxtbolag från olika branscher. Spotlight Stock Market grundades 1997, har 20 anställda och huvudkontor i Stockholm. Läs mer på www.spotlightstockmarket.com